lauantai 5. huhtikuuta 2014

Pääsiäiseen keväänvihreää





                                                                                                                                                                     Nauti vihreän voimasta!
      Keväinen vaaleanvihreä oli tämänkertaisen kattauksen lähtökohtana. Viime vuosien
      pääsiäiskattauksissa olen käyttänyt keltaista koko pöydän kattavaa liinaa sekä usein vehnänorasta
      tunnelman luojana. Nyt lähdin liikkeelle vihreästä kaitaliinasta sekä siihen kuuluvista servieteistä.
      Silläkin uhalla, että komea tumma pöydänpinta saa liikaa kevätaurinkoa.
  


                                 Uhkeat keltaiset liljat muistuttavat kuitenkin pääsiäisajasta.



                              Kasviaiheinen astiasarja tuntuu sopivan kevyeltä ja keväiseltä.
                               Tillikoristeiset astiat kuuluvat samaan värimaailmaan liinan
                                                              ja serviettien kanssa.

                                        
                                            Lasin erikoisuutena on vihreä kanta, joka antaa
                                            vihreää sävyä koko lasiin ja ympäristöönsäkin.









         Kaunista Kevättä!
                    &
         Hyvää Pääsiäistä!














                              Blogin muita  pääsiäiskattauksia löytyy arkistosta mm. seuraavasti:
                              Vuoden 2011 huhtikuulta Keltaista tulvillaan sekä Pääsiäisherkuttelua.
                              Vuoden 2012 huhtikuulta Pääsiäistunnelmaa
                              Vuoden 2013 maaliskuulta Pääsiäiskattausta.


                                                        Nauti kevään voimasta!