Ystävänpäivän henkeen toteutettu helmikuinen kattaus.
Tänä talvena aurinko on kaiken kaikkiaan paistanut todella vähän.
Maaliskuun koputellessa jo ovelle on nyt ollut muutamia ihanan
aurinkoisia päiviä hiihtolomalaisten iloksi. Mutta kevätaurinko
haalistaa oheisen liinan kaltaiset kankaat tuossa tuokiossa, joten
saa olla tarkkana!
Kookkaat vaaleanpunaiset lautaset luovat pohjan kattaukselle.
Keraaminen englantilaisen Pomona-sarjan serviettirengas pääsi
pitkästä aikaa tunnelmanluojaksi.
Kummallekin ruokailijalle on katettu lasin viereen pienen pieni
"kukka-asetelma", tällä kertaa käyttäen korkeaa, minikokoista
liköörilasia, samanväristä kuin katettu viinilasi. Vaaleanpunaiset
neilikat ovat saaneet kaverikseen sävyyn sopivaa kuivattua ikikukkaa.
Lasin kantaan on kiepaistu roosaa, kaapien sopukoista löytynyttä
kreppipaperinauhaa. On vähän hienostelun makua.
Sohvatyynytkin ovat päässeet komistamaan kattauskokonaisuutta.
Tervetuloa maaliskuu!