sunnuntai 21. joulukuuta 2014

Joulu on jo ovella!





                                                                 Joulu on jo ovella!




                                                            Onhan Tuomaan päivä!



                               Mini bostonkakku on pieni, "söötti", lämminhenkinen tarjottava.



                                                  Ovat varmaan tuliaisiksikin sopivia.



                       
                                Leipominen vaan on niin ihanaa! Jouluksi leipominen varsinkin!
                                         Tähän jouluun syntyi useampikin pieni bostonkakku.
                                                            Voi sitä pullan tuoksua!




                                                                   Hyvää Joulua!

lauantai 6. joulukuuta 2014

Hyvää Itsenäisyyspäivää!




                  Itsenäisyyspäivää edeltävänä iltana valmistui perinteen mukaisesti
               sinivalkoinen asetelma, jonka pääosassa olivat komeat iirikset.





                   Itsenäisyyspäivän aamuna päivä alkoi sinivalkoisin kattauksin, kuinkas muuten!




 
                                    
                                    Edelleen päivällinen nautittiin Suomen lipun väreissä.



                               Alkuillasta, ennen Linnan juhlien alkamista, vietettiin teehetki
                               juhlapäivän kunniaksi. Kullan kimallustakin tuli ripaus mukaan 
                               kattaukseen.    




                                                           Hyvää Itsenäisyyspäivää!