perjantai 2. syyskuuta 2011

Värikkyyttä kattaukseen




Mökiltä palattua haluaisi arkeen heti jotain uutta. Eikä  välttämättä aina kaupasta. Omasta kaapistakin saattaisi löytyä sopivaa virkistystä. Voimakasvärinen, jokin aika sitten Pariisin-matkalta tuliaisina saatu liina tuntui nyt hyvältä. Syksynkeltaista, syvänpunaista...


Kattauksen asetelmaksi tavoittelin jotain tavanomaista suurempaa, kun ulkopöytä soi siihen hyvän mahdollisuuden. Pihassa kukoistivat kuunliljan muhkeat lehdet, joita halusin erityisesti kokeilla asetelmaan. Jättimaksaruohon vielä nupuillaan olevat kolme oksaa kurkottelivat ylevästi kohti korkeuksia.











Välipalalle pähkinöitä purtavaksi! Nupuillaan olevat auringonkukat herättelivät käyttämään samanaiheisia 
mukeja. Ihan loistavimmillaan eivät kukanoksat vielä olleet.







                         Auringonkukkien myötä aurinkoista syksyä ja intoa taas uudenlaisiin kattauksiin!
                                




                                 





Ei kommentteja: