Ollaan heräämässä uuteen päivään. Voisi olla vaikka itsenäisyyspäivä,
jonka kattauksesta olisi kysymys tai muu arjesta poikkeava aamu.
Useimmiten olen tuolloin käyttänyt Old Luxembourg - astiastoa, joka
luo ympärilleen juhlavan ilmapiirin. Mutta tällä kertaa olen kattanut
"keveämmin".
Sinisävyisyyden takaavat vaaleansininen pöytäliina, siniset lasit,
siniset kukat sekä sinivalkoinen astiasarja.
Lautasten koristeina ovat siniset erikokoiset kukat, kupeissa
toistuu sama kukka-aihe, värit vain ovat vastakkaiset kuin
lautasissa.
Kattauksen yleisilme on mukavan leppoisa, aamuinen hämärä
kietoutuu sinisävyiseen tunnelmaan.
Pilkullinen servietti kruunaa kattauksen iloisen ilmeen.
Siniset iirikset, valkoiset krysanteemit - itsenäisyyspäivän
juhlakukat.
Hyvää itsenäisyyspäivää!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti