sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Sinisävyinen aamiaiskattaus





                               
                               Ollaan heräämässä uuteen päivään. Voisi olla vaikka itsenäisyyspäivä, 
                               jonka kattauksesta olisi kysymys tai muu arjesta poikkeava aamu.
                               Useimmiten olen tuolloin käyttänyt Old Luxembourg - astiastoa, joka 
                               luo  ympärilleen juhlavan ilmapiirin. Mutta tällä kertaa olen kattanut            
                               "keveämmin".
                               Sinisävyisyyden takaavat vaaleansininen pöytäliina, siniset lasit, 
                               siniset kukat sekä sinivalkoinen astiasarja.


                           
                                   Lautasten koristeina ovat siniset erikokoiset kukat, kupeissa
                                   toistuu sama kukka-aihe, värit vain ovat vastakkaiset kuin
                                   lautasissa.
                                   Kattauksen yleisilme on mukavan leppoisa, aamuinen hämärä
                                   kietoutuu sinisävyiseen tunnelmaan.



                                      Pilkullinen servietti kruunaa kattauksen iloisen ilmeen.















                                    Siniset iirikset, valkoiset krysanteemit - itsenäisyyspäivän
                                                                         juhlakukat.


                                                      Hyvää itsenäisyyspäivää!


Ei kommentteja: