tiistai 15. tammikuuta 2013

Juhlava loppiaiskattaus






                           Amaryllis juhlistaa vieraille tehtyä loppiaiskattausta. Kovin harvoin leikkaan
                           amarylliksen komean kukkavanan poikki näin "rohkeasti". Tarkoituksena oli
                           tehdä pöydän keskelle matala, juhlava, pääosin valkoinen asetelma. 






                                         Kermanväriset lautaset vihrein kasviaiheisin koristein
                                         viestivät: kevättä kohti!




                             Serviettien kullanväriset raidat ylläpitivät kattauksen juhlavuutta.
                                   



                                            Pentikin syksyiset, oliivinvihreät tarjoiluvadit    
                                                          istuivat hyvin kattaukseen.






                                         Kokeilin myös liemikulhon sopivuutta kyseiseen
                                         kattaukseen. Ruskeakoristeinen, vihreä annoskulho
                                         ei ollut samaa astiasarjaa lautasten kanssa, mutta
                                         se ei haitannut, päinvastoin!









                                   Loppiasena huomasi jo päivän pidentyneen. Hienoa!






Ei kommentteja: