Amaryllis juhlistaa vieraille tehtyä loppiaiskattausta. Kovin harvoin leikkaan
amarylliksen komean kukkavanan poikki näin "rohkeasti". Tarkoituksena oli
tehdä pöydän keskelle matala, juhlava, pääosin valkoinen asetelma.
Kermanväriset lautaset vihrein kasviaiheisin koristein
viestivät: kevättä kohti!
Serviettien kullanväriset raidat ylläpitivät kattauksen juhlavuutta.
Pentikin syksyiset, oliivinvihreät tarjoiluvadit
istuivat hyvin kattaukseen.
Kokeilin myös liemikulhon sopivuutta kyseiseen
kattaukseen. Ruskeakoristeinen, vihreä annoskulho
ei ollut samaa astiasarjaa lautasten kanssa, mutta
se ei haitannut, päinvastoin!
Loppiasena huomasi jo päivän pidentyneen. Hienoa!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti