torstai 28. helmikuuta 2013

Hienostelun makua







                                    Ystävänpäivän henkeen toteutettu helmikuinen kattaus.

                             Tänä talvena aurinko on kaiken kaikkiaan paistanut todella vähän.
                              Maaliskuun koputellessa jo ovelle on nyt ollut muutamia ihanan
                              aurinkoisia päiviä hiihtolomalaisten iloksi. Mutta kevätaurinko
                              haalistaa oheisen liinan kaltaiset kankaat tuossa tuokiossa, joten
                              saa olla tarkkana!

 
                               Kookkaat vaaleanpunaiset  lautaset luovat pohjan kattaukselle.
                               Keraaminen englantilaisen Pomona-sarjan serviettirengas pääsi 
                               pitkästä aikaa tunnelmanluojaksi.
                              


                                Kummallekin ruokailijalle on katettu lasin viereen pienen pieni
                                "kukka-asetelma", tällä kertaa käyttäen korkeaa, minikokoista 
                                liköörilasia, samanväristä kuin katettu viinilasi. Vaaleanpunaiset
                                neilikat ovat saaneet kaverikseen sävyyn sopivaa  kuivattua ikikukkaa.
                                 Lasin kantaan on kiepaistu roosaa, kaapien sopukoista löytynyttä
                                 kreppipaperinauhaa. On vähän hienostelun makua.







                             Sohvatyynytkin ovat päässeet komistamaan kattauskokonaisuutta.







                                                            Tervetuloa maaliskuu!



Ei kommentteja: