keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Luumunväristen lasiastioiden kattaus






                          Syysmatkalla Savossa jäin koukkuun  Pentikin pieniin luumunvärisiin
                          tuikkuastioihin. Kotona  kaapissa oli ennestään vuosien takaa mm.
                          luumunvärisiä lasisia neliöasetteja sekä jokunen "veneenmallinen"
                          kulho, Pentikin tuotteita kaikki. Piti siis kokeilla kattausta luumun-
                          värisin astioin.                 
                          Miniasetelma syntyi isomaksaruohon kukinnasta ja tuijan vehreästä
                          "tupsukasta". Keltaoranssinen ruusu sinetöi kokonaisuuden.



                                         Salaatti maistuisi myös luumunvärisestä kulhosta.



                                        Oranssiset lyhtykoison "lyhdyt" keräävät huomion.
                                       
                                                  

                                         Luumunpunaista mukia ei kaappien kätköistä kuitenkaan
                                         löytynyt. Tilalle valikoitui kultakoristeinen muki.
                                         Samanhenkinen asettikin saatiin toisesta astiasarjasta.



                               










                                        Pisteinä i:n päällä olivat laseihin taitetut servietit.     

Ei kommentteja: