Syysmatkalla Savossa jäin koukkuun Pentikin pieniin luumunvärisiin
tuikkuastioihin. Kotona kaapissa oli ennestään vuosien takaa mm.
luumunvärisiä lasisia neliöasetteja sekä jokunen "veneenmallinen"
kulho, Pentikin tuotteita kaikki. Piti siis kokeilla kattausta luumun-
värisin astioin.
Miniasetelma syntyi isomaksaruohon kukinnasta ja tuijan vehreästä
"tupsukasta". Keltaoranssinen ruusu sinetöi kokonaisuuden.
Salaatti maistuisi myös luumunvärisestä kulhosta.
Oranssiset lyhtykoison "lyhdyt" keräävät huomion.
Luumunpunaista mukia ei kaappien kätköistä kuitenkaan
löytynyt. Tilalle valikoitui kultakoristeinen muki.
Samanhenkinen asettikin saatiin toisesta astiasarjasta.
Pisteinä i:n päällä olivat laseihin taitetut servietit.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti