Valkoinen liina kirvoitti valkoiseen kattaukseen. Koko pitkän talvikauden
tulee katettua mitä erilaisimmilla astiasarjoilla ja liinoilla. Valkoinen kattaus
korostaa ympäröivän kesän vehreyttä ja raikkkautta. Rauhoittaa mielen
nauttimaan kesäisestä aamuhetkestä.
Lautaset poikkeavat hieman tavanomaisista. Ne ovat aika syvät,
reunat kauniin kaarevia.
Pihasyreenit on tällä kertaa aseteltu lasiseen, pyöreäpohjaiseen, yksinkertaiseen
maljakkoon. Lasiset astiat yleensäkin kuuluvat mielestäni kesään. Luovat kevyen
olon koko kattaukseen.
Tällä kertaa on yksi syreenin kukkaterttu laitettu maljakkoon veteen upottaen
" ylösalaisin " ! Muiden syreeninoksien varret eivät tällöin juurikaan näy, vaan
kukkaterttu toimii vesiosan koristeena, puhumattakaan siitä, että kukat
näyttävät vedessä tavallista suuremmilta! Syreenien tilalla voi käyttää
toki muitakin kukkia vastaavalla tavalla, esimerkiksi keväiseen aikaan tulppaaneja.
Niistä saa näyttäviä asetelmia!
Pöytäliinakankaaseen on jo valmiiksi kangasta valmistettaessa kiinnitetty
valkoisia kukkia. Kullankeltaiset kukkavarret on ikään kuin applikoitu kiinni
valkoiselle pohjalle.
Valkoinen on kaunista!






2 kommenttia:
Blogiasi oli todella ihana katsoa sekä lukea, tuli hyvälle mielelle!
Kattaukset oli tehty taidolla ja hyvällä maulla!
Tekee mieli lähteä astiaostoksille :)!
Hyvää kesän jatkoa ja jään odottelemaan uusia kattauksia!
Anonyymi:Kiitos kommentistasi! Tuli myöskin hyvä mieli minulle sitä lukiessani! Hyvää kesän jatkoa! Palataan kattausblogeihin kesätauon jälkeen.
Lähetä kommentti