lauantai 1. syyskuuta 2012

Sinivihreää syyskesän kattaukseen




                               Syyskesän kunniaksi sinivihreä kattaus. Alkukesästä on tullut käytettyä
                               kattauksissa paljon keltaisia sekä vaaleanvihreitä astioita. Kesän kääntyessä
                               vääjäämättä syksyyn kaipasin tummia sävyjä myöskin kattaukseen.                      
                           
                               Mökillä pitkähkön terassin  päädyssä on eräänlaisista pölkyistä tehty
                               pieni pöytäryhmä. Kovin usein ei siinä tule keskikesällä syötyä,
                               mutta näin loppukesällä, kun auringon valo siivilöityy mukavasti puiden välistä,
                               paikka tuntuu hyvin suojaisalta.



                                          Pitkä, valkoinen verho pääsi juhlistamaan pöytäryhmää.
                                             Vihreät istuintyynyt tekivät olon mukavammaksi.



                                    Sinistä ja vihreää. Pentikin tumma, sinivihreä astiasarja jonkin
                                                 vuoden takaa  sopi hyvin syyskattaukseen.
                                 





                                   Sinivihreä Sagaformin Spectra-viinilasi täydensi kokonaisuutta.



                                          Salaattikulhoksi löytyi mökin kaappien kätköistä tumman-
                                          vihreää, tuhtia lasia oleva espanjalainen kulho.
                                                                                         


                                   Tarjolla on savustusuunissa kypsennettyä, Saimaalta saatua
                                                  kalaa kera katajan ja lepän oksien.



                                  
                                             Näin karulta näyttää pöytäryhmä ilman kattausta.
                                                       Oma viehätyksensä siinäkin!.
                                      
                                

 
                                  

Ei kommentteja: