keskiviikko 15. lokakuuta 2014

Kattaus iltapalaa varten - mökillä





    

    Kesäinen aurinko paistaa vielä kirkkaana, mutta ulkona on illalla melko viileää. Saunan
    jälkeinen iltapala vieraille katettiin siis mökin sisätiloihin. 

    Tarjolla oli kasvisvati oliivien, feta-juuston sekä guacamole-kastikkeen kera. Juuri leivottua
    leipää ja tietysti piirakoita, kun Savossa ollaan.




                                    Kananmunapuolikkaat ovat ahtautuneet kasvisten pariin.




                                   Kirkkaankeltaiset, jykevät lautaset keräsivät huomion.
                                Tarttuivat mukaan kesälomamatkalla jokunen vuosi sitten.



                        Levite on päässyt vihreään lehdenmalliseen kulhoon kera basilikalehden.







         Vielä osin lämmin leipä on saanut suojakseen pienen liinan. Leikkelerullat pilkottavat myös
                  mukana kuvassa, pitihän jotain suolaisenoloistakin olla tarjolla fetan lisäksi.
                                       Guacamole-kastikkeesta tuli illan kohokohta.    






Ei kommentteja: