keskiviikko 15. lokakuuta 2014
Kattaus iltapalaa varten - mökillä
Kesäinen aurinko paistaa vielä kirkkaana, mutta ulkona on illalla melko viileää. Saunan
jälkeinen iltapala vieraille katettiin siis mökin sisätiloihin.
Tarjolla oli kasvisvati oliivien, feta-juuston sekä guacamole-kastikkeen kera. Juuri leivottua
leipää ja tietysti piirakoita, kun Savossa ollaan.
Kananmunapuolikkaat ovat ahtautuneet kasvisten pariin.
Kirkkaankeltaiset, jykevät lautaset keräsivät huomion.
Tarttuivat mukaan kesälomamatkalla jokunen vuosi sitten.
Levite on päässyt vihreään lehdenmalliseen kulhoon kera basilikalehden.
Vielä osin lämmin leipä on saanut suojakseen pienen liinan. Leikkelerullat pilkottavat myös
mukana kuvassa, pitihän jotain suolaisenoloistakin olla tarjolla fetan lisäksi.
Guacamole-kastikkeesta tuli illan kohokohta.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti