Itsenäisyyspäivää edeltävänä iltana valmistui perinteen mukaisesti
sinivalkoinen asetelma, jonka pääosassa olivat komeat iirikset.
Itsenäisyyspäivän aamuna päivä alkoi sinivalkoisin kattauksin, kuinkas muuten!
Alkuillasta, ennen Linnan juhlien alkamista, vietettiin teehetki
juhlapäivän kunniaksi. Kullan kimallustakin tuli ripaus mukaan
kattaukseen.
Hyvää Itsenäisyyspäivää!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti