lauantai 6. joulukuuta 2014

Hyvää Itsenäisyyspäivää!




                  Itsenäisyyspäivää edeltävänä iltana valmistui perinteen mukaisesti
               sinivalkoinen asetelma, jonka pääosassa olivat komeat iirikset.





                   Itsenäisyyspäivän aamuna päivä alkoi sinivalkoisin kattauksin, kuinkas muuten!




 
                                    
                                    Edelleen päivällinen nautittiin Suomen lipun väreissä.



                               Alkuillasta, ennen Linnan juhlien alkamista, vietettiin teehetki
                               juhlapäivän kunniaksi. Kullan kimallustakin tuli ripaus mukaan 
                               kattaukseen.    




                                                           Hyvää Itsenäisyyspäivää!






Ei kommentteja: