sunnuntai 21. joulukuuta 2014

Joulu on jo ovella!





                                                                 Joulu on jo ovella!




                                                            Onhan Tuomaan päivä!



                               Mini bostonkakku on pieni, "söötti", lämminhenkinen tarjottava.



                                                  Ovat varmaan tuliaisiksikin sopivia.



                       
                                Leipominen vaan on niin ihanaa! Jouluksi leipominen varsinkin!
                                         Tähän jouluun syntyi useampikin pieni bostonkakku.
                                                            Voi sitä pullan tuoksua!




                                                                   Hyvää Joulua!

Ei kommentteja: