lauantai 10. joulukuuta 2011

Itsenäisyyspäivää juhlien


                                  Itsenäisyyspäivää juhlistettiin pari päivää sitten Old Luxemburg-
                                                       astiastolla, sinivalkoisella, tottakai!


                                 Kirkkaansiniset kristallilasit kertovat, että Suomi viettää juhlapäiväänsä.





                                         Joulukuun kuudentena keskipäiväkin on hämyisää aikaa.



                                        Valkoiset, toistensa puoleen kumartuneet kaksi kallanoksaa
                                         juhlistivat tänä vuonna itsenäisyyspäiväkattausta.



                                                   Kallat juhlapäivän iltavalaistuksessa.
                                          Ikkunalla palamassa kaksi kynttilää perinteen mukaisesti.


                           Viime vuonna  kuvattu itsenäisyyspäivän asetelma perinteisistä iiriksistä
                           ja krysanteemeista, kattauksen lisäkoristeena kullanvärinen verkkokangas.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Juhlavaa....

Astiakaappi kirjoitti...

Anonyymi: Kiitos kommentistasi! Hyvää joulunaikaa juhlavin kattauksin!