lauantai 10. joulukuuta 2011
Itsenäisyyspäivää juhlien
Itsenäisyyspäivää juhlistettiin pari päivää sitten Old Luxemburg-
astiastolla, sinivalkoisella, tottakai!
Kirkkaansiniset kristallilasit kertovat, että Suomi viettää juhlapäiväänsä.
Joulukuun kuudentena keskipäiväkin on hämyisää aikaa.
Valkoiset, toistensa puoleen kumartuneet kaksi kallanoksaa
juhlistivat tänä vuonna itsenäisyyspäiväkattausta.
Kallat juhlapäivän iltavalaistuksessa.
Ikkunalla palamassa kaksi kynttilää perinteen mukaisesti.
Viime vuonna kuvattu itsenäisyyspäivän asetelma perinteisistä iiriksistä
ja krysanteemeista, kattauksen lisäkoristeena kullanvärinen verkkokangas.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)







2 kommenttia:
Juhlavaa....
Anonyymi: Kiitos kommentistasi! Hyvää joulunaikaa juhlavin kattauksin!
Lähetä kommentti