Hehkeää väriä välillä niin harmaaseen syyspäivään. Ruusut on aseteltu pieniin , lasisiin dippi-
kulhoihin. Harsokukka antaa lisätunnelmaa. Kolmen ruusun asetelmalla on korvattu perinteinen
kahvipöydän keskelle kuuluva kukka-asetelma. Ei ole ongelmaa keskustella pöydän toisella
puolella istuvan kanssa.
Syysaurinkokin yrittää päästä kahvikutsuille mukaan.
Servietti taitoksineen vie ajatukset japanilaiseen kattaukseen.
Lasisen tarjoiluvadin "pitsinen" reuna luo nostalgisen tunnelman.
Kattaus on ainakin vatien osalta kuin mummolassa ennen vanhaan.
Kermanekankin alle on sujautettu pieni kakkupaperi. Tosi söötti, mutta ah niin
epäkäytännöllinen. Lienee järkevintä toteuttaa vain kuvauksissa. Kakkupaperit
ovat niin ihania!
Kakkupaperi kruunaa tämänkin jäätelökulhon esillepanon.
Punaiset, pienet ja sirot kuviot kahvikupin koristeena lisäävät
japanilaisuuden tunnelmaa, ainakin suomalaisittain.
Hienoa! Astiakaapista löytyi vielä toinenkin lasinen, "pitsireunainen"
tarjoiluvati. Kaksin aina kaunihimpi, kahvipöydän kattauksessakin!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti